4 marketinške tehnike, ki jih vaša konkurenca še ni osvojila

@ Rok Zajc | 14. 4. 2021

Vsaka nepričakovana situacija ali turbulentno obdobje pripelje do razmišljanja, kaj bi lahko počeli drugače, kaj bi lahko nadgradili in kje bi lahko prehiteli konkurenco.

V »digital first« dobi, kjer se večina podjetij naravno ali prisiljeno osredotoča na digitalne strategije, je težko biti drugačen in izstopati s svojo ponudbo ter aktivnostmi.

Veliko podjetij piše lastne bloge, objavlja »nevidno« vsebino, ki prejme sem ter tja kakšen »všeček«, celo tedenske ali mesečne mailinge pošiljajo in tista, ki so resnično izobražena na tem področju, ponujajo brezplačno vsebino v zameno za kontakt.

Je to res vse, kar lahko vaša digitalna strategija zavzema in ponuja za boljše poslovanje? Pri agenciji Beglobal smo v zadnjem letu nadgradili svoje storitve tako, da lahko naročnikom ponudimo le najboljše in ne samo osnovno storitev, ki je enaka vsem drugim.

Seveda so tradicionalne marketinške tehnike ključne za oblikovanje dolgoročne marketinške strategije, ni pa to dovolj, da lahko prehitite konkurenco. Če želite dvigniti prepoznavnost, morate diverzificirati svoje tržne kanale in se povzdigniti nad osnovno digitalno strategijo.

V nadaljevanju vam ponujam »spregledane« marketinške kanale, ki jih pri agenciji Beglobal s pridom izkoriščamo v dobro naših naročnikov.

4 marketinške tehnike, ki jih vaša konkurenca še ni osvojila

1. NATIVNO OGLAŠEVANJE

Nativno oglaševanje zelo hitro rase in v veliko državah postaja primarna oblika display oglaševanja. Vendar pa po zadnjih raziskavah, ki sta jih izvedli CMI in Outbrain, le 26% podjetij uporablja nativno oglaševanje za doseganje ciljne skupine. To pomeni, da preostalih 74% še vedno zamuja priložnost za izboljšavo svoje vsebinske pojavnosti.

Nativno oglaševanje je plačljiv način trženja in oglaševanja, ki vključuje uporabo oglasov, ki se brezhibno prilegajo platformi, na kateri se prikazujejo. Za razliko od običajnih oglasnih pasic, »native« oglasi niso vsiljivi in ​​ne škodijo uporabniški izkušnji.

Nativne oglase najdete v svojih družbenih omrežjih (ja, tisti oglasi s strani Booking.com, ki jih začnete videvati vsakič, ko se vrnete s počitnic, so native oglasi), pod članki (se spomnite vsebine, ki bi vam bila morda všeč?), ali med izdelki na spletnih mestih e-trgovine.

Za nativno oglaševanje je potreben čas in veliko poznavanje psihologije nakupa ter postavitev oglasov. Vendar se glede na rezultate splača potruditi in investirati v to obliko oglaševanja.

  • Nativni oglasi so zabeležili 18% povečanje namena nakupa od običajnih oglasnih pasic.
  • Potrošniki so si nativne oglase ogledali za 53% pogosteje kot prikazne oglase (GDN).
  • 70% uporabnikov je trdilo, da bi raje odkrilo izdelke ali storitve skozi vsebino kot tradicionalne oglase.

2. OBJAVITE ANKETNO RAZISKAVO

Vsakdo, ki ima bazo naročnikov ali zadosten promet na spletnem mestu, lahko opravi raziskavo. Vaše lastne raziskave bodo postale vir neomejenega prometa na vašem spletnem mestu, odlična priložnost za vzpostavitev povezav in hiter način za izgradnjo verodostojnosti.

Kaj je potrebno za izvajanje raziskav?

  • Ideja,
  • vprašanja,
  • občinstvo,
  • anketa,

Druga pomembna prednost raziskovanja je, da ga je mogoče spremeniti na več načinov. Medtem, ko boste morda želeli izvirno anketo oblikovati kot e-knjigo, da boste zajemali e-poštna sporočila ciljne skupine, lahko rezultate raziskav predstavite tudi v objavi na blogu, jih vključite v svoje glasilo itd.

3. BODITE AKTIVNI NA PLATFORMI QUORA

Pojavnost in trženje na platformi za vprašanja in odgovore QUORA ima veliko marketinških potencialov za številna podjetja.

Quora ima 300 milijonov mesečnih uporabnikov in vam lahko pomaga znatno povečati prepoznavnost blagovne znamke.

Kako izgleda trženje Quora?

Quora se je s platforme, kjer najdete odgovore na svoja osebna vprašanja, razvila v svetovno bazo znanja. Zdaj lahko najdete ljudi, ki prosijo za preglede izdelkov, rešitve, nasvete, povezane s podjetjem itd. Tako so se na Quori pojavili podjetniki, ki priporočajo svoja podjetja in storitve širšemu občinstvu.

Quora je, glede na izkušnje, priporočljiva predvsem za promocijo izdelkov srednjega cenovnega razreda, ki vstopa na ameriški trg.

Če vaše podjetje ustreza temu opisu, zagotovo poskusite uporabiti Quoro za trženje.

Tu je nekaj nasvetov za izdelavo uspešne strategije trženja na Quori:

  • Ustvarite zanesljiv profil. Pokažite, da za vašimi odgovori stoji resnična oseba. Dodajte čim več informacij. Ustvarite življenjepis, opišite svoje področje znanja, dodajte svoje fotografije in podrobnosti o izobraževanju, ter povezavo do računov v družbenih medijih.
  • Spremljajte druge ljudi in teme. Tako boste lahko spremljali nove ustrezne odgovore in vzpostavljali povezave.
  • Odgovorite na nova vprašanja. Poiščite ključne besede, ki ustrezajo vašim temam, in poiščite vprašanja, o katerih se še razpravlja.
  • Poiščite vprašanja, ki so uvrščena na prvo stran Googlovih rezultatov iskanja. Vaši odgovori na ta vprašanja bodo dobili veliko več odziva. Če želite najti ta vprašanja, boste morali uporabiti orodje za raziskovanje ključnih besed.
  • Zagotovite resnično vrednost. Quora ima strogo politiko in prepoveduje odgovore, ki so označeni kot neželena pošta. Še več, vaša publika ni slepa in vidijo, kdaj so jo prevarali.

4. UPORABITE IGRIFIKACIJO (GAMIFICATION)

Igrifikacije je odlična izbira pri vzpostavljanju dodatnega «engagementa« s strankami.

Igralne tehnike, kot so tekmovanja, natečaji, točkovalni sistemi in spodbude, pomagajo znamkam ustvariti zvestobo, se povezovati z več priložnostmi in povečati konverzije.

(Morda nikoli niste želeli kupiti tega produkta, vendar sedaj ga lahko dobite za pol cene, če postavite rekord v igri).

Preden se odločimo za takšno obliko oglaševanja in trženja je potreben strateški pristop in definicija ključnih točk pred samo izvedbo.

  • CILJ: kaj želimo doseči.
  • MEHANIKA: kako želimo to doseči in pod kakšnimi pogoji.
  • NADZOR: kako to v praksi izvajamo, kakšne so posledice in kako se cilji ovrednotijo.

Ena najpomembnejših točk je, da ne smete preveč komplicirati. Pogosto se zgodi, da vidim velike kampanje, v katerih bi z veseljem sodeloval le, če ne bi določili toliko pravil in pogojev.

»Fanta je ob promociji novega okusa za ciljno publiko – generacijo Z – pripravila zabavno sadno igro«

Naročite se na novice