Bold.group z 267% rastjo v letu 2021!

Bold.group agencija je v letu 2021 povečala svoj prihodek za kar 267 %, kar jo uvršča na 2. mesto v rasti med vsemi marketinškimi agencijami v Sloveniji.

Bold.group je dokaz, da je slovenski marketinški trg potreboval novo moč in predrznost. Povečanje prihodkov izhaja predvsem iz kakovostnega dela in velike odgovornosti do vsakega partnerja in naročnika.

Vir: Marketing magazin

Zaupanje in zadovoljstvo naročnika sta glavni vodili delovanja agencije, saj se ta zaveda, da brez zadovoljnih naročnikov ni Bold.group ter da brez drznih in kreativnih idej ni napredka pri nastopu na trgu blagovnih znamk in marketinških aktivnosti.

Orientacija na »client first« mentaliteto in velika osredotočenost na rast in izobraževanje zaposlenih so vrednote, ki jih poskušajo vnesti v vsako poro delovanja agencije. Specializiranost v dogodkovni industriji ter digitalnem marketingu in iskanju nenehnih kreativnih rešitev je po pandemičnem obdobju postala nuja in nov način življenja, ki se ne deli na analogno in digitalno, ampak digilogno življenje vsakega posameznika. Ravno z združitvijo dveh svetov jim je odlično uspela spojitev v agencijo polnega servisa, ki naročnikom omogoča odličen 360-stopinjski pristop na trgu ter Bold.group dela edinstvene. 

Partner in direktor Rok Zajc je uspeh komentiral takole: 

»Z učinkovitim prepletom storitev smo uspeli povečati sodelovanje tako z obstoječimi naročniki kot s številnimi novimi. Zavedamo se svoje mladosti in predrznosti, zato na njiju gradimo. Vsak košček naše zgodbe spodbujamo k odličnosti, saj je vsak izdelek, ki ga oddamo v svet, naša vizitka; in tega se naročniki zavedajo in to cenijo.«

Letos se Bold.group agencija usmerja predvsem v neprestan razvoj kadrov in dodajanje specialistov na dodatnih področjih, saj lahko le z novimi pristopi diktirajo prihodnost in odličnost nastopa vseh naročnikov. 

Rok Zajc je dodal, da je cilj leta 2022 uvedba agilnega načina poslovanja podjetja, ki bo prinesla veliko izboljšav tako v notranji ureditvi kot zunanji komunikaciji podjetja ter se veliko bolj učinkovito soočala z izzivi, ki jih lahko v naslednjem obdobju pričakujemo. Ne glede na odlične rezultate zadnjih let je naša vizija jasna – ostati visoko specializirani na področju kreativnih rešitev, digitalnega nastopa in doživljajskih dogodkov ter sožitje vseh treh segmentov pod eno streho.

Naročite se na novice